Lanțul de retail chinez Miniso a înregistrat o creștere a veniturilor totale în primul semestru, dar a înfruntat o scădere substanțială a profitului net. Compania a raportat venituri totale de 9,393 miliarde yuani (1,126 miliarde euro), în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. În schimb, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane yuani (108,6 milioane euro).
Pe piața internă, veniturile au crescut cu 11,4%, atingând 5,115 miliarde yuani (613,4 milioane euro), iar pe piețele internaționale, compania a înregistrat o creștere de 21,5%, cu venituri de 3,534 miliarde yuani (423,8 milioane euro). Brandul Top Toy a adus venituri de 742,1 milioane yuani (89 milioane euro).
Cheltuielile totale operaționale, inclusiv cele de vânzare, distribuție și administrare, au crescut cu 25,3%, ajungând la 7,847 miliarde yuani (941 milioane euro). În cel de-al doilea trimestru, Miniso a obținut un profit de 489,7 milioane yuani (58,7 milioane euro), cu 16,7% mai puțin decât în aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%, la 4,966 miliarde yuani (595,5 milioane euro).
Compania a încheiat semestrul cu 7.905 de magazine la nivel global, cu 842 mai multe decât acum un an. Dintre acestea, 4.305 sunt în China, 3.307 în străinătate, iar 293 fac parte din rețeaua Top Toy.
Conducerea companiei s-a declarat încrezătoare în performanțele obținute, evidențiind accelerarea creșterii și îmbunătățirea profitului operațional. De asemenea, a fost anunțată plata unui dividend interimar în numerar pentru acționari.