Lanțul de retail Miniso a încheiat primul semestru al anului cu venituri totale de 9,393 miliarde yuani (1,126 miliarde de euro), în creștere cu 21,1% față de aceeași perioadă a anului precedent. Totuși, profitul net atribuibil a scăzut cu 22,6%, ajungând la 906 milioane yuani (108,6 milioane de euro).
Pe piața internă, veniturile companiei au crescut cu 11,4%, atingând 5,115 miliarde yuani (613,4 milioane de euro), iar pe plan internațional, acestea au înregistrat o creștere de 21,5%, totalizând 3,534 miliarde yuani (423,8 milioane de euro). Brandul Top Toy a adus venituri de 742,1 milioane yuani (89 de milioane de euro).
Cheltuielile totale operaționale, inclusiv cele de vânzare, distribuție și administrare, au crescut cu 25,3%, ajungând la 7,847 miliarde yuani (941 de milioane de euro). În cel de-al doilea trimestru, profitul a fost de 489,7 milioane yuani (58,7 milioane de euro), cu 16,7% mai mic decât în aceeași perioadă a anului trecut, în timp ce veniturile au crescut cu 23,1%, la 4,966 miliarde yuani (595,5 milioane de euro).
La nivel global, Miniso numără acum 7.905 de magazine, cu 842 mai multe față de anul trecut. Dintre acestea, 4.305 sunt localizate în China continentală, 3.307 în străinătate, iar 293 aparțin brandului Top Toy.
Conducerea companiei și-a exprimat satisfacția pentru accelerarea creșterii și îmbunătățirea profitului operațional, care a depășit așteptările. De asemenea, a fost anunțată plata unui dividend interimar în numerar pentru acționari, programată pentru luna septembrie.